wyświetleń

Info

1. Trafiłeś/ Trafiłaś na bloga o tematyce romans/komedia/horror 2. Opowiadanie jest w 100% wytworem mojej wyobraźni i nie opiera się na żadnym anime 3. Spam zostawiaj w zakładce "Spam" 4. Notki będą dodawane w nieregularnych odstępach czasowych za co przepraszam 5. Na blogu pojawią się sceny o zabarwieniu erotycznym, yaoi, yuri, wulgarnym oraz przemocy 6. Słowa oraz myśli napisane np : " O czym on sobie myśli?" będą oznaczały iż te wypowiedzi są wypowiedziane w języku polskim 7. Nie wolno kopiować bez mojej zgody oraz zastrzegam sobie prawa autorskie. 8. Czytasz, komentujesz, motywujesz!

wtorek, 8 lipca 2014

Prolog

  Czekanie na nieuniknione to coś czego się boimy.
Lecz nie tylko tego. 
Śmierć, samotność otacza nas co dnia.
A kiedy zaczyna padać śnieg,
Co noc śnię ten sam sen.
Widzę plecy twe, z których wyrastają skrzydła.
Odziane czarnymi piórami.
Tylko czas, płynie tak szybko, przemijając.
Ty dalej tak stoisz, czekając.
Na opadnięcie jednej łzy, wraz z piórem twym.
Na nieskazitelny śnieg....



****
Witam was moi mili. Jestem pewną osóbką, którą można znać z innych blogów o tematyce Naruto. Jednak ten blog nie jest poświęcony żadnej mandze czy anime. To wymyślona przeze mnie historia dwójki ludzi, których światy zmieniają się diametralnie przez  samolubną decyzję jednego z nich. Mam nadzieje iż komuś to coś się spodoba i zostawicie swój komentarz z opinią.



8 komentarzy:

  1. Dobry. Mam zaszczyt bycia pierwszą? .3.
    Czekam na kolejny. Żem się zdziwiła, bo nie kojarzyłam tego bloga. Yhm, nic logicznego nie zdołam napisać. Wiem! W każdym komentarzu będę pisać ci pierwsze lepsze słowo. Oi~ Dzisiaj to będzie... Pielucha! Tak.
    Więc, ten tego.
    Pa~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ zaszczyt mnie spotkał!
      No to do następnego tygodnia! I to chyba będą wtorki... Nie wiem jeszcze się zastanowię. Nie ty jedyna.... O to coś nowego.... Serio?
      Kisu ;*

      Usuń
  2. No więc Aniu... ty wiesz, że piszesz świetnie, więc ci tego po raz etny nie będę powtarzać :*
    Przez wiersz spadły mi kapcie (których nie noszę) ale załóżmy, że mam kapcie takie niewidoczne xd
    Czekam na więcej :D
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc Werciu....Nie, nie wiedziałam, ale dziękuje iż tak uważasz... Niewidzialne kapcie? Nie no też może być! To poczekasz cały tydzień
      Kisu ;*

      Usuń
  3. siostra prolog jest cudowny czekam na 1 rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Aniu, poxoba mi sie wiersz. Zapowiada sie ciekawa seria.

    OdpowiedzUsuń