wyświetleń

Info

1. Trafiłeś/ Trafiłaś na bloga o tematyce romans/komedia/horror 2. Opowiadanie jest w 100% wytworem mojej wyobraźni i nie opiera się na żadnym anime 3. Spam zostawiaj w zakładce "Spam" 4. Notki będą dodawane w nieregularnych odstępach czasowych za co przepraszam 5. Na blogu pojawią się sceny o zabarwieniu erotycznym, yaoi, yuri, wulgarnym oraz przemocy 6. Słowa oraz myśli napisane np : " O czym on sobie myśli?" będą oznaczały iż te wypowiedzi są wypowiedziane w języku polskim 7. Nie wolno kopiować bez mojej zgody oraz zastrzegam sobie prawa autorskie. 8. Czytasz, komentujesz, motywujesz!

sobota, 11 czerwca 2016

Informacja 2#

.... Grobowa cisza...

Nie no dobra. Informacja nie dotyczy tego samego co pierwsza, czyli że komp się wyczyścił i nie mam nic. Nie. Bardziej to zapytanie was, więc tytuł powinien być raczej inny.... Koniec rozmyślania. Czas powiedzieć o co mi chodzi. A więc moja zacna(głupia) istotka, wpadła na pomysł by urządzić konkurs. Na co? Na dwie rzeczy. 

Konkurs I
" Nowa Postać"
Tak, tak. Pragnę byście stworzyli nową postać, która będzie mieć wpływ na dalszy los naszej bohaterki.
Składający powinien umieścić w komentarzu:
1. Nick
2. Imię postaci: np. Ichisono Uta
3. Płeć: np. mężczyzna
4. Wiek: np. 14
5.Rasa: np. wampir
6. Opis:
7. Klasa: W zależności od wieku lub możecie w tym punkcie napisać " Do decyzji autora"
8. Zdjęcie: bo bez wyglądu to nie tak bardzo


Konkurs II
" Inna Śmierć"
W tym konkursie pragnę byście napisali krótkiego one-shota, o dowolnej parze z tego bloga. Prace trzeba wysłać na mojego maila ( kiarajaros1@gmail.com)
Pary do wyboru do koloru:
1. Ania&Zenki
2. Amu&Ikuto
3. Hinata&Kenji
4. Misao&Kyo
5. Bia&Kate
6. Isanami&Saizo
7. Lub możecie wybrać dwie dowolne postacie, które do tej pory pojawiły się w opowiadaniu, np. Ania&Hinata

Obydwie prace konkursowe można składać przez całe wakacje. A dokładniej do 10 września. Wtedy wybiorę zwycięzce. 

Nagrody:
1. Jego blog będzie reklamowany na moim blogu
2. Postać/ Opowiadanie pojawi się na blogu.
3. Oraz niespodzianka ode mnie.

Tak więc zapraszam do wzięcia udziału. Czekam z niecierpliwością.
Ps. W każdym zgłoszeniu trzeba umieścić adres bloga, który chcecie by został reklamowany. Jeśli nie masz to poproszę o maila, bym mogła w razie czego się z tobą skontaktować.

No to papatki :)

Judar

2 komentarze:

  1. Chce płakać! Bo tu konkurs a ja udziału w nim nie wzięłam! Ale i tak ci wyślę :P Więc czekaj na moje maile skarbie <3

    OdpowiedzUsuń